trysil <3

Herregud vad det är dålig uppdatering här :P Hänt en hel del sen sist, med tanke på att det var två veckor sen! All in förra söndagen, MRT Challenge i tisdags och födelsedagskalas för Marianne igår :D Tre helt galna fester. Jag älskar mina kollegor, de är helt jävla underbara! Utan er vore Trysil ingenting. Och alla andra underbara människor som jobbar här, ni är bäst! Helt sjukt att det är mindre än två månader kvar nu :/ Sjukt tråkigt, kan inte alla bara stanna och leva livet här?! :)

De två senaste söndagarna har varit riktigt, riktigt bra! Gårdagens fest spårade ganska tidigt :P Var så skönt att festa hos Marianne och inte på personalhotellet för en gångs skull. Alla kunde sitta i samma rum, hehe. Drack bara drinkar igår, det känns idag kan jag lova. Mådde inte bra när jag vaknade, men har fått i mig lite mat i magen så ska nog klara av att jobba. Ser fram emot ikväll dock. Ska handla lite chips och dipp hem tänkte jag. Eftersom jag ska jobba hela eftermiddagen, får jag ta bakishänget ikväll och vila upp mig inför min date med Elin imorrn :) Lyxfrulle och häng i backen. Snälla vädergud, låt det vara sol och blå himmel! Är ledig tis-ons, brädåkning är vad som står på schemat. Nu när allt folk har åkt hem kan man ge sig ut igen. Man blir lite bortskämd när man är säsongare. Det var så himla skönt i början av säsongen när det nästan bara var vi här!

Måste springa, ska handla innan jag drar till jobbet. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0