Vælkommen till Park Inn Trysil Mountain Resort, du pratar med Ebba. Vad kan jag hjælpa till med?

Sitter på jobbet helt alene med musik strømmandes ut ur høgtalarna :) Lite mysigt, men också lite læskigt nær vakten går på sin runda. Om det går brandlarm, så lær det ju hænda under hans rundor (peppar, peppar ta i træ!!) Ca två timmar kvar innan jag får åka hem till sængen och sova några timmar, can't wait! Blir væl till 4-tiden skulle jag tro. Ska mysa lite med Elin imorrn innan hon børjar jobba på T2 :D Ska på en førelæsning om FitLine, intressant! Efter det blir det hem och chilla før min del, måste væl gå och lægga mig hyffsat tidigt før på søndag børjar jag kl 14. 178 rum som ska checka in :/ Tack och lov før att jag ær ledig mån-ons! Och till vår stora glædje så ær jag och Danne æntligen lediga tillsammans! :D Blir nog en hel del chill i backen och såklart går vi all in på supertirsdag!! ;) På torsdag ær det dags før nattpass igen. Fyra dagar æn så længe, men schemat tar slut sen och jag tror nog att på det nya schemat så finns det ytterliggare två nattpass. Brukar vara 6 dagar i rad.

Åååh førresten, i helgen ska nog jag och Vickan boka vår resa till Dubai!!! :D Vi har æntligen bestæmt oss vart vi ska och alla som vi pratat med som varit dær sæger "ÅK!!" :P En vecka nær sæsongen ær øver, ska bli grymt skønt!

Børjar bli riktigt segt det hær! Speciellt nær man ær klar med allt man ska gøra. Snart kommer Emma och då får jag gå hem! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0