<3

Igår var en helt underbar dag :) Hade en Ebba-Vickan-dag. Började med Fjellroa på Kulpen SPA uppe på jobbet. Var där strax efter 12, sen gjorde vi hårinpackning, la ansiktsmask, skrubbade kroppen, satt i bubbelpoolen ute, drack cava, bastade, simmade lite och pratade om allt! När vi var klara gick vi till Stabben för att vänta på bussen hem. Blev en pommestallrik och en cider innan vi var klara :P Vickan bestämde sig för att hon ville ha med bilen hem direkt, så Rebecca var snäll och körde ner den då hon slutade lagom då. Väl hemma kände jag att en powernap var behövlig. Somnade och sov en timme och vaknade av att Vickan kom och ringde på dörren :) Var bara att sminka sig och ta på sig lite kläder och efter ett kort samtal med mamma på skype drog vi till Big Horn Steakhouse för middag. Så jävla gott det var!!! Vi satt på restaurangen i tre timmar och hade det koseligt :) Sen drog vi hem till mig och drack lite mer. Elin kom dit lagom när vi kom hem. Emma kom hem strax efter det och sen dök även Camilla upp :D Ännu mer mys och mer dricka, sen drog Vickan, jag och Camilla till T2. Var inte alls mycket folk där, men vi hade det jäkligt kul! Självklart befann vi oss på dansgolvet ;) Röjde gärnet tills de stängde. Vickan och Camilla visade upp lite dansmoves även efter stängning, synd att inte kameran var med då :P På väg hem blev det ett stopp på Happy Faces för lite fyllekäk. En fet pommes med tzatziki för mig och en vanlig burgare till Vickan :) Ingen efterfest denna gång, men det var nog bra. Hade inte orkat. Pratade lite med Marius innan jag tackade för mig och kröp ner i sängen halv 4. Tack för igår Vickan, hade det hur kul som helst! Du är bäst <3

Min plan var att sova tills jag vaknade idag, men blev väckt vid halv 12 av Wiebke. Eleni är sjuk och jag är tydligen den enda som är ledig idag. Eller var rättare sagt, ska jobba 15-22.30. Krya på dig Eleni!

Nähe, lite frukost innan jobb kanske!?! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0