Säfsen

Fan, måste bli bättre på att uppdatera här :P Och det har hänt alldeles för mycket den senaste tiden för att jag ska orka berätta allt! Förra veckan var jag iaf ute tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag :D Tack alla som var med under kvällarna, det var så lätt värt att vara lite småtrött på jobbet. Fick även lära känna lite nytt, härligt folk!

Är ledig i dagarna tre nu och det känns så jävla skönt! :D Sitter dessutom hos Fe i Säfsen i skrivande stund och här stannar jag till fredag! Äntligen får jag umgås lite med henne, har inte setts sen augusti och det är inte okej! Mamma påminde mig om att det är en röd dag på fredag, så imorrn blir det visst ett besök hos närmaste systembolag ;) Måste passa på när man är i Sverige ju. Hoppas dock att några affärer är öppna på fredag, kanske dags att köpa julklappar om familjen kommer på lördag.

Ikväll blir det sällskapsspel hos Fridas kollegor och polare :D Myspys! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0