familjebesök

Den här veckan har familjen varit på besök :D Mamma, pappa, Robban, Calle, Jenny, Kent och Pontus. Hur mysigt som helst. De kom förra lördagen på eftermiddagen, så blev lite mat på kvällen innan jag var tvungen att gå hem och sova. Jobbade 06-14.30 på söndagen, sen blev det lite julfirande på kvällen. Julmat och julklappar :) Fick massa fina kläder som jag önskat mig. Blev tidigt i säng även denna kväll, för tidigvakt på jobbet stod på schemat på måndagen också. På kvällen gick vi alla, förutom Kent men med Emma, och bowlade. Pontus vann och Emma kom tvåa och Robban vann från andra hållet ;) Efter bowlingen blev det den obligatoriska pizzabuffén på Peppes. Blev en sväng till deras stuga innan jag gick hem. Sov två timmar och kl 01 skjutsade jag och Vickan, Anna och Hampus till Gardemoen. Blev en jättemysig roadtrip, som på hemvägen inte alls höll på att gå bra :P Bilen började låta, så Vickan och jag stannade för att kolla om vi kunde se nåt. Icke då, körde iväg med det dunkade fortfarande. Skulle precis ringa Jimmy, men då försvann det :) Resten av resan gick jättebra. Pratade om allt möjligt. Var hemma runt halv 8 på morgonen, sen sov vi till 1 typ. Upp, äta lite frukost och sen ut i backen :D Mötte upp bröderna Falk och Pontus, sen var vi i backen hela eftermiddagen. Hem för lite käk och sen var det dags för Supertisdag på Knettan :D Robban hängde på också, sen så visade vi honom hur vi festar här i Trysil ;) Galet mycket röj på dansgolvet, som alltid! Vid 22 var det dags att ta sig nerför backen och vidare in på Ski Puben för lite fest. Gick hem runt midnatt, sjukt trött efter vår lilla roadtrip. Onsdagen spenderades i backen tillsammans med mina småsyskon, Pontus, Bilar och Vickan :D Väldigt trevligt och det var en kanondag verkligen. Lite blåsigt, men solen var framme hela dagen! På kvällen var det meningen att vi skulle testa på flowride, men några hade bokat så blev endast lite chill i bubbelpoolen innan vi gick hem för att äta. Bokade in en tid till torsdagen, så efter en dag i backen blev det flowride. Förstå att man var sjukt seg i benen den kvällen :P Mina bröder blev helt frälsta, så de beställde en tid även på fredagen :) Fredagen spenderades på MRT. Mamma och moster hade beställt varsin behandling kl 1, så jag följde med upp. Beställde även en massage när jag kom dit, grymt skönt! Sen satt jag i bubbelpoolen ute och väntade på att de skulle bli klara. Eftermiddagen blev väldigt lugn. Satt och kollade när brorsorna körde flowride och sedan gick vi hem och åt mat och chillade i stugan. Jag började jobba natt igår, så försökte vända lite på dygnet i fredags. Gick och la mig halv 3, men gick upp vid 9 för att säga hejdå till familjen som skulle åka hem. Lördagen spenderades framför datorn, sen sov jag två timmar innan det var dags för jobb.

Nu sitter jag i soffan och ska snart hoppa in i en dusch. Sov faktiskt till kl18.30 idag, brukar ha svårt att sova efter första nattpasset. Blev dock lite förvirrad när klockan ringde. Undrade var Emma va, eftersom hon inte låg i sängen. Men sen kom jag på att hon var på jobb och att klockan var 06.30PM och att det var eftermiddag och inte morgon :P

Näe, dags att börja tagga jobb medans alla börjar tagga utgång :P See ya, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0