fruktsallad och kesam - mums!

Satt och kollade på Aladdin förut och när den var slut blev jag så sjukt sugen på chips och dip. Bestämde mig för att gå till kiwi. Öppnade dörren och insåg att det regnade, men var riktigt riktigt sugen så jag gick ändå. Halvvägs ner så kom jag fram till att fy fan va tjock man är om man trotsar regnet för att köpa chips! Fortsatte ner till kiwi, hae ju ändå gått halvvägs liksom. Det första jag ser när jag kommer in är jordgubbar, tar en "kartong" och bestämmer mig för att skippa chipsen och göra en fruktsallad istället :) Förutom jordgubbarna så blev det även mango, ananas, äpple, kiwi och melon. Till det köpte jag kesam vanilj, mager dessutom! Heja mig! :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0