Peace & Love 2012 - del 2

Som tur var hade huvudvärken försvunnit när jag vaknade på fredagen. Alma och Vickan var rätt trötta, så efter lite frukost gick jag bort till Laura och Kattis och hängde lite med dem tills de andra vaknade till liv. Vi grillade lite till "lunch" och sen gick vi bort till festivalområdet för att kolla på Rebecca & Fiona. Vickan gick hem och la sig, medan jag och Alma stannade kvar. Efter deras spelning köpte vi mjukglass och kollade på Nationalteaterns Rockorkester innan vi gick tillbaka till campingen. Planen var att dricka lite hemma och sedan gå tillbaka till Nero's spelning, men vi fastnade i vårt tält där vi pratade om allt och skrattade så vi grät :D Gick in till vanliga campingen för att äta lite innan vi skulle sova och då kom regnet! Efter lite dansande under ett träd sprang vi hem för att sova lite och var utvilade inför lördagen

!

Som tur var så var regnet över när vi vaknade på lördagen och solen visade sig igen :) Taggade redan från morgonen på vad vi skulle se på kvällen! Satt i solen utanför tältet och chillade lite först. Sen gick vi till Alex och Pelle, som vi äntligen träffade! :D När hungern slog till gick vi till festivalområdet för att äta mat och då slutade vi även att dricka. Dels för att Vickan skulle köra på söndagen och dels för att nu var det äntligen dags för Hoffmaestro, Skrillex och Rihanna!!!! :D Äntligen fick jag se Hoffmaestro live, som jag har väntat :) Alma och Vickan gick tidigare till Skrillex för att de ville stå långt fram, medan jag stannade kvar och gick dit efteråt. Var dock väldigt svårt att hitta dem, så gav upp då min mobil vägrade fungera (vilket den inte gjorde på typ hela veckan!!!) Lyckades hitta Laura och Kattis, så satt med dem ett litet tag. När de gick för att köa till Rihanna hängde jag på och efter bara nån minut kom även Vickan och Alma :D Det hade varit kaos framför Skrillex, så de gick därifrån. Jag och Alma stod istället och dansade i kön till Rihanna :P Vi väntade i ca 1,5 timme + 40min extra då hon var sen! Men fy fan vad bra det var!!! :D Lätt värt väntan!! :D

 

Veckan har som sagt varit helt underbar och att ha fått spendera den med både Alma och Vickan samt Laura och Kattis har varit grymt! :D Tack för allt tjejer, ni är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0