hotellfrukost

Idag var det meningen att jag och Elin skulle ut i backen, men vi kom inte så långt. Gick upp kvart över 7 för att hinna med bussen kl 8 upp till MRT. Skulle börja med hotellfrukost, så långt höll vi planen. Efter det var det meningen att vi skulle åka lite, äta lunch och sen åka hem. Under frukosten blev vi dock så himla trötta att vi bestämde oss för att ta bussen från MRT kl 11 :P Det blåste ganska mycket, hade nog inte varit så kul att åka. Väl hemma kollade jag på ett avsnitt av The Big Bang Theory innan jag insåg solen hade tagit sig fram. Datorn och en bok följde med ut, la ut mitt täcke och på med solglasögonen. Hur skönt som helst! Vickan ringde mig och berättade att Rihanna ska till Peace and Love i sommar, så nu har vi beställt biljetter dit :D Jag, Vickan och Alma är det som ska åka. Denna sommar kommer bli grym!

Nu ska jag, Emma och Elin avsluta dagen med lite spa på MRT! :*


Livet är väldigt, väldigt bra för tillfället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0