nattpass...igen

Jaha, då sitter man på jobbet under natten igen. Nu er det bara en natt kvar efter denna, skøøønt! :D ca 3 timmar kvar, what to do now? Førsøka hålla sig vaken er prio 1 iaf ;) Alltid lite jobbigare nær det er så lugnt på hotellet. Vid halv 1 hade både Kubben och Stabben stængt, klockan kvart øver 1 var killarna borta :P

Alla er ute på T2 ikvæll, typ! Jag er aldrig så festsugen nær jag jobbar natt, så er inte så ledsen att jag missar en kvæll. Klart, tråkigt att missa en kvæll med trevligt sællskap. Men, men. Jag laddar till tisdag istællet! Næst sista supertisdag. Vickan, Alma, Elin och jag er lediga allihop. Undrar om jag ska orka mig ut i backen innan eller om jag ska sova till festen drar igång. Vi får se hur mycket jag får sova imorrn efter jobbet och hur bra vædret er på tisdag såklart.

Længtar efter Dubai och værmen! 6,5 vecka kvar bara :) Tiden kommer gå sjukt fort. Spara, spara, spara som gæller nu! Delbiljett 2 og 3 till Peace and Love ska køpas, men annars ska jag hålla på pengarna! Kanske borde føra øver till pappa, før sækerhetsskull ;)

Jaja, ska væl sitta och glo de sista timmarna nu. Tur man har lite sællskap iaf! // hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0