tacokväll med Disneytema :)

Då var sista nattpasset över. Förhoppningsvis för säsongen! Vaknade kl 10 imorse av att byggarbetarna var utanför vår balkong och höll på. Sjukt irriterad flyttade jag mig till soffan och lyckades sova till kl 13 när klockan ringde. Gick och la mig i sängen igen, läste lite Vagabond och pratade med Sandra på fb. Strax efter kl 14 hoppade jag in i duschen, för sen skulle jag träffa Alma och Elin :) Ner på byn och hämta post från mamma och handla tacos till ikväll. Blev en fika/frukost/sen lunch på Rialto också! Satte oss ute i solen som värmde trots att det blåste lite. Lite kallar när solen gick i moln, så innan vi gick hem satte vi oss inne för att tina lite :P

Ikväll är det taco- och filmmys hos Alma och Elin N :) Elin G (jag vet, vi har får många Elin här i Trysil ;)) har laddat ner Pocahontas och Mulan. Älskar Disneyfilmer! Så himla mysiga att kolla på. Ska ta med mig datorn och ett usbminne bort och sno filmer från Elin G :P

Är ledig idag och fram till onsdag, riktigt skönt! Bra start på påskveckan. Ska se om jag får med mig någon upp till Knettan imorrn. Hoppas på fint väder bara! Var riktigt länge sen jag var ute i backen också, så vore trevligt med några åk. Måste passa på innan det är försent! :P

Har äntligen fått min nagelfil igen, som jag har saknat den! Sitter och målar naglarna nu, ska snart kila över till b-huset och tjejerna. //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0