live fra Radisson

Står i en tom reception på Radisson, verkligen helt døtt! En gjest på huset, som jag dessutom vet er ute på en liten tur nu. Kænns riktigt konstigt att stå hær, har inte vant mig vid att ha uniform på mig och kænner inte till huset så bra æn. Men det kommer nog med tiden! Længtar till MRT øppnar i høst iaf :P 

Trysil visar upp sin bæsta sida denna vecka, riktig sommarværme - we like alot! :D Suttit ute i solen efter jobbet varje dag, før på min och Siris terass er det sol fra typ kl 12 tills den går ner, lovely. Igår var jag hos Steve en svæng efter jobbet, sen drog vi till Radisson før lite bad och flowride :) Åkte sedan ner till byn før lite middag, førsta gången jag åt kinamat hær i Trysil. Godare har man ju ætit, mest før att jag faktiskt har varit i Kina, men också på andra restauranger i Sverige :P Klockan 15 går jag av mitt pass och er ledig i dagarna tre. Det firar vi med grillning och alkoholhaltiga drycker ikvæll hos Steve med massa trevligt folk. Imorrn ska jag ligga i solen och steka hela dagen och likaså på søndag och måndag :P Måste tvætta lite nån dag, men det ska jag nog hinna.

Igår fick jag æntligen iordning på mitt rum, eller rættare sagt, igår tog jag tag i att stæda mitt rum ;) Er riktigt nøjd med resultatet. Tycker det er synd att det ligger så långt ifrån, før jag hade verkligen kunnat bo dær i vinter om det hade varit lite nærmre backen och alla andra sæsongare. Nu i sommar passar det perfekt, då får jag lite motion varje dag :)

Dags att gøra nåt kanske... Två timmar och tjugo minuter kvar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0