bakdag :)

Igår var jag äntligen ledig. Det kändes som om jag hade jobbat i en evighet innan jag hade fri! Va meningen att jag skulle upp och simma med Amanda kl 8, men sov igenom alarm och sms. Blev istället en halvtimme på trappmaskinen som vi har hemma. Efter det blev det bullbak :) Har velat baka bullar länge nu, så igår tog jag äntligen tag i det. Det luktade nybakta bullar i hela lägenheten och de blev väldigt, väldigt goda! Skulle ut och springa med Steve kl 17, så blev lite pasta innan det. Dock så blev det aldrig nån löprunda, Steve va för trött. Istället tog vi en promenad tillsammans med Anneli och hundarna, Qas, Ozzy och Freja. För de blev det en kort runda, men Qas hade vägrat gå ut på hela dagen eftersom Sandra var på jobbet, så för oss blev det en extra runda upp till hotellet. Fastnade där längre än tänkt, som vanligt! Fick skynda ner till Kiwi innan de stängde för att köpa mat åt Qas och mjölk åt mig. När jag kom hem tog jag en dusch och sen gjorde jag chokladbollar och bakade scones till Sandra kom hem :) En sista promenad för dagen blev det när vi gick och mötte Sandra efter jobbet.
 
Idag har jag och Qas varit ute på en pw på förmiddagen :) Klarblå himmel och sol, men jäkligt kallt. Vi gick en bit upp till Knettan och tillbaka!
 
Nu är det dags för jobb igen, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0