kanelbullens dag

Idag är det kanelbullens dag och min plan var att gå upp tidigt för att baka bullar. Insåg dock att frysen var full och vill inte baka bullar om jag inte kan frysa in dem, så bakandet får vänta till nästa vecka. Har varit nere på Kiwi och handlat allt iaf, handlade även ingredienser till blåbär- och jordnöttsmörmuffins :) Blir en bakdag nästa gång jag är ledig!
 
Om en timme är det dags för jobb, är inte jättepepp men det blir nog kul när jag väl är där! Tror att det kommer bli en hel del att göra idag, då det bara är jag och Rasmus på jobb. I helgen är vi tre pers på jobb och det lär nog behövas!
 
Var på en välbehövlig massage igår när jag var ledig! Så galet skönt, förstår inte varför man inte gör det oftare. Det är lätt värt pengarna. Vi har dessutom personalpriser mån-ons. Ska försöka ta hand om min lilla kropp lite mer, vilket också innebär att träna mer och äta mindre godis.
 
Måste slänga i mig lite mat innan jobbet, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0