klippa kort eller spara ut?

Det är dags att göra nåt åt håret! Just nu är det hopplöst, det går inte att göra nånting med det. Men då är ju frågan, ska jag fortsätta spara ut eller ska jag klippa det kort igen?! Jag vet verkligen inte vad jag vill. Har ju försökt spara ut det ganska länge nu, vilket har gjort att min frisyr har varit allt annat än fin :P Klipper jag det kort har jag ju haft det i onödan. Samtidigt som jag saknar mitt korta hår, så skulle jag vilja veta om jag passar i långt hår. Det är ca 4år sen jag hade långt och det är ju förmodligen en anledning. Om jag klipper det kort nu, kommer det med stor sannolikhet aldrig bli långt igen. Jag blir galen, kan nån snälla hjälpa mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0