vad gjorde man utan internet och dator förr?

Får panik över att inte ha internet hemma! Man känner sig helt handikappad, kan inte kolla banken eller nåt! Pratade med de i fredags och då sa de att det kan ta tre till fem arbetsdagar, det betyder ju att det kan ta hela denna vecka innan vi får igång det :/ DRYGT! Jag va tvungen att kolla min ekonomi, så sitter på jobbet för tillfället. Ska på barkurs klockan två, så nu väntar jag på att den ska börja.
 
I helgen har det varit kickoff på Laaven, vilket innebar att vi va ute både fredag och lördag. I fredags var det bara massa smått där, men kul hade vi! Länge sen man såg så mycket folk i Trysil ;) Jobbade i lördags, men fick gå lite tidigare :D Alma kom från Oslo bara för att festa med oss, så när jag va klar drog vi hem till mig för att duscha och göra oss iordning. Jag tror vi va klara på ca en timme, sjukt bra jobbat av oss! En sväng till Danne och Filip för lite förfest och sedan körde Matilda upp oss till Laaven. Riktigt mycket folk även på lördagen, hälften var väl personal på hotellet :P Gick därifrån när det stängde och självklart blev det en fet pommes på Happy Faces innan vi drog hem till mig. Danne, Filip, Rasmus och Fredrik hängde på, varför vet jag inte, för jag sa redan på väg hem att jag inte hade nåt att bjuda på :P Har ingen aning om vad klockan va när de gick, Fredrik gick först, Danne och Filip gick när Alma och Rasmus somnade på soffan och Rasmus gick nån gång vid 5, efter att vi kollat på halva Due Date :D Vaknade till när Alma gick och la sig i sängen! Klockan ett gick jag upp och städade lite efter "efterfesten". Väckte Alma klockan två, sen gjorde vi oss iordning, hon packade och sen drog vi till hotellet för lite bakispizza innan jag började jobba kl 16. Sjukt seg dag på jobbet igår, hände inte mycket! När klockan var halv 10 var jag klar med allt utom kassan!
 
Dags att packa ihop här nu, snart dags för kurs :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0