chill bowl & dine

Om tre timmar är det dags för jobb. Första gången jag jobbar själv i bowlingen, ska bli kul :) Ska snart hoppa in i en dusch, se om det finns nåt ätbart till lunch och fixa med sista tvätten.
 
Har varit ledig sen i söndags så ska bli skönt att jobba lite igen. Fick hoppa in i repan i tisdags, hade a-pass och det var något segt att gå upp på morgonen. Var länge sen jag var tvungen att ställa klockan på 05.45! Men det gick bra. Efter jobbet blev det en timmes pw med Anna :) Riktigt härligt och jag var härligt trött när jag kom hem. Somnade nästan i soffan efter maten. Lyckades ändå hålla mig vaken till kl 23! Bra jobbat av mig faktiskt, brukar i vanliga fall somna ofrivilligt i soffan :P
 
Igår var jag hos Amanda på p-hotellet nästan hela dagen. Åt lunch och sen spelade Wii i säkert 4 timmar :) Mycket trevlig dag och kväll!
 
Nu har nagellacket torkat, dags för duschen. // Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0