Trysilrypan

I helgen är det dags för årets Trysilrypa! Och det innebär att det kommer massa ny och gammal personal, vissa för att stanna och vissa bara för att vara här över rypan :D Har kommit en hel del personal som jobbade på MRT i vintras. Sjukt kul att träffa alla igen!
 
Har jobbat mina första dagar i bowlingen nu, känns riktigt bra och tror att den här säsongen kommer bli awesome! Nu är jag ledig från bowlingen fem dagar, istället blir det natt i repan på MRT fredag och lördag samt bankett på Radisson på lördag :) Ska bli kul att komma tillbaka till MRT, ännu mer då det är "gammal" personal!
 
Om några timmar ska jag ut i skogen med Amanda och plocka svamp :) Fram till dess ska jag måla naglarna och slänga i mig lite lunch. Ikväll blir det date med tjejerna :D // <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0