Velkommen till Park Inn Trysil Mountain Resort

Den frasen har jag sagt før sista gången nu og det kænns skønt! Tråkigt att ha læmnat MRT, men skønt att ha læmnat repan :)

Længtar till min goa, varma seng just nu. Sjukt trøtt og førsøker hålla mig vaken genom att dricka lite Burn og æta M&M's :P Det fungerar æn så længe. Folk børjar gå från Stabben nu, vilket innebær att snart er jag alene hær! Som tur er blir det typ bara en timme, før HSK er hær ganska tidigt på morgonen.

Sov bara till halv 2 idag, vilket var lite segt. Låg och kollade på Captain America innan jag børjade gøra mig iordning før jobb. Efter att ha tryckt i mig lite tacos på jobbet, så blev det lite jobb med banketten på Radisson. Hann åka hem en halvtimme innan det var dags att dra till MRT.

Har faktiskt varit lugnt hær ikvæll, vældigt skønt! Imorrn er det min tur att vara full :) Blir lite fest innan delar av personalen førsvinner hærifrån på måndag :/ Vissa kommer tillbaka till vintern, men mina favoritjenter ska tillbringa vintern i Oslo :( Det er iaf i samma land! :)

Dags att gøra nåt vettigt, som t.ex...... vænta på att Stabben stænger :P //Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0